Sabtu, 13 Mac 2010

TERIMA KASIH KAWAN-KAWAN


Hari ini saya berasa sungguh lega kerana mesyuarat agung PIBG telah selamat berlangsung. Hilang segala penat dan cuti ini saya akan berehat sepuas-puasnya. Saya tidak mahu bercakap panjang tentang mesyuarat tersebut tetapi yang saya hendak ceritakan adalah tentang KERJASAMA antara rakan sekerja dalam melaksanakan tugasan tersebut. Saya terharu kerana kerjasama yang diberikan oleh rakan-rakan sekerja yang banyak membantu saya. Saya akui bahawa saya tidak akan dapat membalas jasa mereka. Hanya terima kasih yang tidak terhingga yang mampu saya berikan. Terima kasih juga kepada pihak pentadbir kerana sentiasa memberikan sokongan.

Saya percaya kalau suasana dan kerjasama itu sentiasa segar maka tidak mustahil tahun 2013 nanti kita akan dapat mencapai misi kita.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan